24 september - Reisverslag uit Sydney, Australië van Martin en José AALDERING - WaarBenJij.nu 24 september - Reisverslag uit Sydney, Australië van Martin en José AALDERING - WaarBenJij.nu

24 september

Blijf op de hoogte en volg Martin en José

24 September 2012 | Australië, Sydney

24 september 2012

Na alle avonturen in Afrika, Azië, Zuid-Amerika en Europa, gaan we dit keer naar Australië. Geen idiote en gevaarlijke ritten, maar gewoon iets wat meer bij onze leeftijd past, en in een moderne auto met airco.
De kinderen blij, en ik stiekem ook wel.

De tickets liggen klaar, samen met het visum, internationaal rijbewijs, en andere belangrijke papieren.
Nu nog zien dat we niet te veel mee nemen, maar wat dat betreft zijn we ervaringsdeskundigen.
We vliegen maandag 1 oktober naar Sydney, en komen 8 november weer terug.

Door middel van dit verslag proberen we jullie op de hoogte te houden, en hopelijk gaat Martin weer leuke anekdotes schrijven.

Wordt vervolgd,

• 25 September 2012 - 08:25

Inez:

Lieve Jose en Martin,

Klinkt geweldig, hele goede reis, geniet Down Under en we zullen jullie op de voet volgen. Succes met de voorbereidingen.
    Liefs,

• 02 Oktober 2012 - 12:06

Monique:

LIEVE JOSE EN MARTIN,

EEN HELE GOEDE REIS EN HAPPY LANDING IN SYDNEY, JULLIE ZULLEN ER ZEKER VAN GENIETEN! EN WIJ GAAN JULLIE WEER VOLGEN OP JULLIE REIS AVONTUUR, WIJ GAAN ER VAN UIT DAT HET DITMAAL EEN STUK RELAXTER WORDT!!

VEEL PLEZIER!

DIKKE KNUFFEL,
    TON EN MONIQUE

• 09 Oktober 2012 - 12:00

Alwyn Du Preez:

Jose, Ek volg graag jul wedervaringe op die rit in Australie. Soo ek ook verlede jaar gedoen het to julle die rit vanaf Londen na Kaapstad gedoen het

Vraag: Is jy en Martin Hollanders of Belge?
    Sterkte met jul 4wiel-ervaring in OZ. Wens ek het die vermoee gehad om so iets te kon aanpak.

Alwyn du Preez
    Port Elizabeth, Suid-Afrika