12 oktober 2012 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Martin en José AALDERING - WaarBenJij.nu 12 oktober 2012 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Martin en José AALDERING - WaarBenJij.nu

12 oktober 2012

Door: Jose

Blijf op de hoogte en volg Martin en José

13 Oktober 2012 | Australië, Sydney

Lamington Park naar Rainbow Beach.
Vroeg uit de veren, en om zes uur in de auto, omdat we voor 10 uur op het strand moeten zijn. Met een speciale vergunning mogen we een groot deel van de route naar onze volgende bestemming via de vloedlijn rijden, dat is wat voor de mannen.
Maar eerst naar beneden vanaf 1500 meter hoogte uit het regenwoud. Na een half uur en 1000 meter lager rijden we weer in de zon, door een prachtig landschap richting kust.
Nog even tanken, en een klein ontbijt, en de ferry op om daarna op het strand te arriveren.
We zijn niet alleen, ook vissers met grote hengels op het dak gaan op deze mooie dag op pad, en op het strand zie je uitgebouwde auto's met hele gezinnen. Er zijn echter zo verschrikkelijk veel kilometers strand, dus je hebt van niemand last.
Eerst is het even wennen, maar na een paar kilometer over het strand rossen, gaan de mannen echt los, en sommigen worden overmoedig, niet geheel zonder gevaar.
Martin komt goed vast te zitten, en wordt door Do die net een kabel had aangeschaft los getrokken.
Prachtig om zo door de zee, en over het strand te rijden naar ons hotel aan het strand.
Wel even de auto door de wasstraat, en hopen dat de roest niet al te snel toeslaat.
Nu nog een heerlijk vismaaltje, en een zacht bed.