24 oktober 2012 - Reisverslag uit Carisbrook, Australië van Martin en José AALDERING - WaarBenJij.nu 24 oktober 2012 - Reisverslag uit Carisbrook, Australië van Martin en José AALDERING - WaarBenJij.nu

24 oktober 2012

Blijf op de hoogte en volg Martin en José

23 Oktober 2012 | Australië, Carisbrook

Vandaag alleen door het stof en gravel naar Carisbrooke.
Waarschijnlijk geen internet, dus hou het maar tegoed.

Jim, een Engelsman die alleen rijd, heeft veel pech gehad, en moest gisteren noodgedwongen terug naar de Hughenden, om zijn auto te laten repareren. Hij besloot daarna om toch maar de gok te wagen, en naar Longreach te rijden, maar dat was een foute beslissing. Les 1, rijd nooit, of zo min mogelijk in het donker.
De hele voorkant van de jeep is beschadigd, alle verlichting stuk, raam kapot, airbacks ontploft.
Nu begrijpen we ook waarom er zoveel wild wordt aangereden.
Om de kilometer ligt wel een dood beest.
Maar zien hoe dit vandaag afloopt.

• 24 Oktober 2012 - 14:11

Monique :

LIEVE JOSE EN MARTIN,

WE ZIEN JULLIE ZICHTBAAR GENIETEN, WAT EEN MOOIE REIS, EN MOOIE BELEVENIS, IN DIT DEEL VAN AUSTRALIE WAREN WIJ OOK AL 2 KEER, WIJ HEBBEN OOK HIER SUPER MOOIE HERINNERINGEN VAN!

GENIET NOG VAN JULLIE VERDERE REIS, EN HOUDT DE AUTO HEEL, WEES VOORZICHTIG MET ROND SPRINGENDE WILDE BEESTEN!!

EEN HELE DIKKE KNUFFEL VAN
    TON EN MONIQUE