25 oktober 2012 - Reisverslag uit Carisbrook, Australië van Martin en José AALDERING - WaarBenJij.nu 25 oktober 2012 - Reisverslag uit Carisbrook, Australië van Martin en José AALDERING - WaarBenJij.nu

25 oktober 2012

Blijf op de hoogte en volg Martin en José

28 Oktober 2012 | Australië, Carisbrook

25 oktober 2012

Van Carisbrooke naar Boulia

Bij de farmer thuis een stevig ontbijt.
een gezin, waarvan de kinderen studeren, en geen behoefte hebben om het bedrijf van pa over te nemen. vier mooie stoere kinderen, en komen eens in het half jaar thuis.
nog een band verwisseld bij de auto van Bob, en daar gaan we weer.
Een vlak en eindeloos landschap, waar geen eind aan komt.
In Boulia aangekomen, gaan we eerst de boel verkennen, en zijn snel klaar.
Drie straten, en dat is het. Wat leuke nette huizen, en een straat verderop wonen aboriginals, zoals overal, in een aparte wijk, als tweederangs burgers.
De voorzieningen zijn verder prima, een zwembad, scholen, politie, vliegveld, en twee motels, waar we gelukkig maar een nacht slapen. De kroeg is wel een ontmoetingsplek voor de plaatselijk bevolking, en de reizigers uit alle windstreken.
Er zijn een aantal backpackkers, en in de kroeg zelf werken ook weer jonge mensen uit Europa.
Een gezellige boel, en er wordt veel gedronken, maar er is verder ook niets.
Wij gaan morgenvroeg naar het museum van Dick, bekend als het stonehouse museum.