3 november 2012 - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Martin en José AALDERING - WaarBenJij.nu 3 november 2012 - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Martin en José AALDERING - WaarBenJij.nu

3 november 2012

Blijf op de hoogte en volg Martin en José

07 November 2012 | Australië, Melbourne

Van Halls Gap naar Melbourne
Het is vanmorgen koud. 7 graden. Wel weer wennen voor ons.
Het is nog schemerig, en het wild is met de laatste ronde bezig als we vertrekken.
Een lange reis naar de zuidkust, met als hoogtepunt de twaalf apostelen.
Maar eerst een rit door het park naar beneden. Veel, heel veel kangoeroes.
Dan naderen we de route langs de Grote Oceaan. Wat een mooie vergezichten, en wat een spektakel krijgen we weer te zien.
We stoppen regelmatig om te genieten van de lookouts.
Het grootste natuurspektakel komt als we bij de twaalf apostelen zijn.
Daar zijn er inmiddels maar negen van over, de rest is in de oceaan gestort.
Het wordt een late binnenkomst in Hyatt hotel, met een feestelijke sfeer van de bevolking ivm paardenraces op dinsdag.