5 november 2012 - Reisverslag uit Tumut, Australië van Martin en José AALDERING - WaarBenJij.nu 5 november 2012 - Reisverslag uit Tumut, Australië van Martin en José AALDERING - WaarBenJij.nu

5 november 2012

Blijf op de hoogte en volg Martin en José

07 November 2012 | Australië, Tumut

Van Lake Entrance naar Tumut.
We rijden weer naar New South Wales.
Zo de binnenlanden weer in, en waren we net van al het stof af, en we zittener weer midden in.
We rijden maar voorzichtig, om de banden te sparen, zonodig bij elkaar banden lenen. Jim, waar ik al eerder wat over vertelde, heeft deze reis veel pech gehad.
Vele malen moest hij ons weer inhalen, omdat de auto problemen had.
Lekke banden, de versnellingsbak, voorruit stuk, en allerlei technische problemen.
Maar wij gaan dus de bergen weer in, en de bergpassen zijn smal, erg smal, en dan gravel met bijna gladde banden. Prachtige vergezichten.
Een groot gedeelte langs diverse meren en rivieren.
En het kan hier s'winters sneeuwen. Wat toppen zijn nog wit, en dat met een hoogte van 2200 meter.
Tumut is een vredig plaatsje, en de Italiaan die heeft een topdag.
Morgen zijn de beroemde paardenraces in Melbourne, en zoals alle inwoners van Australië, gaan we ook wedden.