11 oktober 2012 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Martin en José AALDERING - WaarBenJij.nu 11 oktober 2012 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Martin en José AALDERING - WaarBenJij.nu

11 oktober 2012

Blijf op de hoogte en volg Martin en José

13 Oktober 2012 | Australië, Sydney

Lamington Nationaal Park

Onze eerste rustdag is in Lamington Park, en de regen komt met bakken naar beneden. Dit is dus een subtropisch regenwoud. Jammer, gisteren was het stralend weer, en vandaag koud en regen.
De route die we gisteren hebben gereden, is nu onbegaanbaar, en of weggespoeld.
Wij maken er een echte luie dag van.
We zoeken de bibliotheek op, en lezen wat verhalen over de eigenaren, de familie O'Reilly.
Ze bezitten het park, en dat is groot, nog wat cattlefarms, en een wijngoed.
s'Avonds komt de oude heer O'Reilly ons verrassen, en vertelt een aantal anekdotes uit die goede oude tijd, en die zijn er genoeg.
Zijn kinderen en verdere familie hebben inmiddels de leiding genomen.
We bespreken de dag van morgen, en besluiten vroeg te vertrekken, om op tijd de strandroute naar Rainbow Beach te kunnen rijden in verband met de vloed die in de loop van de dag op komt.