10 oktober2012 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Martin en José AALDERING - WaarBenJij.nu 10 oktober2012 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Martin en José AALDERING - WaarBenJij.nu

10 oktober2012

Door: Jose

Blijf op de hoogte en volg Martin en José

11 Oktober 2012 | Australië, Sydney

10 oktober 2012

Van Grafton naar Lamington Nationaal Park.
Dat beloofd wat voor vandaag. een spectaculaire 4x4 section, maar dat komt pas in de loop van de middag.
Eerst maar eens genieten van al die mooie jacaranda's die hier in volle bloei staan.
Daarna nemen we de route naar Richmond Nationaal Park, wat op zich al een hele belevenis is, smalle gravelwegen, en het is oppassen.
We zien grote farms, prachtige koeien in diverse tinten, en volgen de route verder.
ondertussen zoeken we naar een kopje koffie, wat vandaag niet lukt. De omgeving is zo rustig, en de dorpjes bestaan nog maar uit een paar huizen.
Ons is aangeraden om te zorgen voor een volle tank, en mocht je onderweg nog een tankstation tegenkomen, dan zeker volgooien!
Dan pakken we een route die alleen geschikt is voor 4x4 rijders, en jawel, de mannen gaan los.
Mijn G.P.S. stopt er plotseling mee, en in dit gebied, waar je op jezelf bent aangewezen, is dat geen prettig gevoel.
We rijden op sommige stukken stapvoets, en ik krijg flashbacks.
Dezelfde weg als jawel Marsabit naar Moyale in januari, met dat verschil, dat er ook een aardige klim inzit, met knijpende billen zit ik naast Martin.
We hebben prachtige vergezichten, en na 46 kilometer, waar we toch behoorlijk lang over doen, komen bij de eindbestemming. Lamington Nationaal Park.
Er is een kakofonie aan geluiden, en benieuwd om morgen te zien, wie die produceren.
Hier eten de vogels uit je hand, en morgen gaan we vroeg uit de veren voor een stevige wandeltocht.
Toch een zware dag, maar morgen een rustdag.

• 11 Oktober 2012 - 08:09

Claudia:

Wat een spannende verhalen hebben jullie, erg leuk om te lezen!
    Geniet ervan en nog veel plezier, maar wel voorzichtig doen hoor.
    Groetjes namens het gehele Deko Holland Team.

• 11 Oktober 2012 - 13:23

Vera:

Knijpende billen zelfs! Nog erger dan dichtgeknepen billen:-)
    Wandeltocht klinkt goed na alle ritjes!
    Vanochtend zijn we met zijn drietjes naar de kapper geweest.
    De jongens op de autostoeltjes.
    'Waar ga je heen?' vroeg de kapster aan Luuk. Het antwoord is steevast:' naar Zuid-afrika'.
    De laptop met Pim en Pom tijdens mijn knipbeurt hield de jongens lekker bezig. 'da's een goed idee mama!' aldus Ties.Had Buuv afgewapt en met bas geregeld voor woensdagavond, maar jullie hebben nu donderdag besloten
    Bij ons al dagen een heerlijk zonnetje en lekker fris. De eikeltjes en paddestoelen in de herfst zijn geweldig en Luuk had een egel gemaakt van kastanjes en sate-prikkers. De rode paddestoelen in de tuin vd buurvrouw waren sprookjesachtig: mama, sttt.. de kaboutertjes slapen denk ik'

Dikke knuffels.

• 11 Oktober 2012 - 13:27

Vera:

mmm... per ongeluk in mijn verhaal een zin gekopieerd vanuit mijn what's app.. over een date met Leen en Jet waarvoor ik mijn hardloopavondje met de buurvrouw had afgebeld:-) . niet de bedoeling dus.

• 12 Oktober 2012 - 13:54

Tekadoor GmbH:

Hallo Fam. Aaldering,
    wir wünschen eine reibungslose und erfolgreiche Ralley durch alle Herren Länder dieser Welt!

Bis demnächst in Langenfeld!

Lieben Gruß vom Innendienst Tekadoor.

• 12 Oktober 2012 - 15:44

Tom En Rosalie:

Hoi Jose en Martin,

Blij te lezen dat jullie nu eindelijk een ontspannen reis maken. Behalve de billen van Jose vandaag .
    Wat heerlijk dat de auto, het weer , de groep een relaxte indruk maakt. Wij zijn een beetje jaloers want wij weten uit ervaring hoe mooi Australie is en met veel heel gastvrije mensen.
    We wensen jullie nog heel veel plezier. Doe alle bekenden ook de groeten van ons en met name JINGERS. We gaan jullie volgen