17 oktober 2012 - Reisverslag uit Rockhampton, Australië van Martin en José AALDERING - WaarBenJij.nu 17 oktober 2012 - Reisverslag uit Rockhampton, Australië van Martin en José AALDERING - WaarBenJij.nu

17 oktober 2012

Blijf op de hoogte en volg Martin en José

17 Oktober 2012 | Australië, Rockhampton

17 oktober 2012

Cairns.

Waar rainforest en de outback samenkomen.
We ontmoeten hier in Cairns erg veel studenten uit Europa, die hier voor een half jaar werken. Vooral in de hotels kom je ze veel tegen, en wordt je regelmatig in het Nederlands aangesproken.
We wandelen door de stad, ook hier weer een prachtig watergebied, ziet eruit als nieuw.
Van hieruit zijn ook allerlei trips te boeken om het natuurwonder Great Barrier Reef te bekijken, boven en onder water.
In een van de musea lopen we langs een tentoonstelling van Franseco Goya uit Spanje.
En een hoek verder in de stad, is een klassiek gebouw, met alle beroemde Europese merken, waarschijnlijk bedoelt voor al die Chinezen, Japanners, en Aziaten die hier vakantie vieren.
Ik lees alvast mijn boek met informatie voor morgen, en wordt helemaal geïnformeerd over de krokodil, en hoe zijn tanden eruit zien, wat ze zoal eten, enz.
Jingers advies is, blijf uit de buurt.
Het blijft stevig waaien, zoeken smiddags de beschutting van het zwembad op.