21 oktober 2012. - Reisverslag uit Cairns, Australië van Martin en José AALDERING - WaarBenJij.nu 21 oktober 2012. - Reisverslag uit Cairns, Australië van Martin en José AALDERING - WaarBenJij.nu

21 oktober 2012.

Blijf op de hoogte en volg Martin en José

21 Oktober 2012 | Australië, Cairns

van Yungaburra naar Undara Natinal Park.
Op tijd het bed uit, en dat voor de zondag.
Voor het ontbijt pakken we eerst even de auto, en rijden naar wat bijzondere plekken hier in de buurt, waaronder Curtain Fig Tree. Een boom die ontstaan is door samengroei van drie bomen. ziet er spectaculair uit. zie foto.
Na het ontbijt een route door een prachtig glooiend landschap van Atherton Tableland. Veel veeboeren, en je kunt zien, dat men het goed heeft in deze streek. Keurige huizen, en mooi aangelegde tuinen.

Daarna gaan we, na wat waarschuwingen over brandstof tekort, en veel drinken de outback in, en komen aan in Undara Natinal Park, door de familie Collins opgezet in de vroege jaren 80 vorige eeuw. Eerst de cattlefarm, maar als je zoveel grond in je bezit hebt, kun je er ook wat anders bij doen.
Het is een vulkanisch gebied, lavagesteente, grotten, en veel wild. Maar voorlopig even uit de zon. Vanavond kampvuur, en een biertje.

• 21 Oktober 2012 - 10:17

Fons En Marianne:

Leuke reisverslagen jongelui.
    Het doet me denken aan mijn eerste reis naar Australië, ik zie veel bekende plaatsen waar jullie verblijven en doorheen komen.
    Geniet ervan en rij voorzichtig.
    Marianne zit te wachten op jose om snel weer te gaan bridgen.....
    Groet vanuit een regenachtig Somerset west.
    Marianne en Fons

• 21 Oktober 2012 - 14:50

Leonora:

Hay there, zijn weer helemaal bij wel wat anders als afrika meer een cultuur reis maar wel prachtig, had je werl een pluutje bij je? de biertjes gaan er wel in maar hoe staat het met de australische wijnen? Jose maakt zeker de foto's zie alleen Martin nog steeds even knap hij lijdt er niet onder zo te zien. vlgd. keer een fotootje van jou Jose. hier allles oke elke week een verjaardagsfeestje mooi herfst weer en in't bos mooie herfsttinten en veel paddestoelen en kabouters voor de kids. vakantie week gen spaans en geen hondenles even lekker niets. uitje van de clicks in de Harder maar gaan carten voor m'n rug niet zo'n succes ga wel met nel biljarten of poolen pilsje en sigaar komt helemaal goed. rij voorzichtig en lekker genieten net echt vakantie! groetjes Leonora en Bertus