17 december 2011 Epe - Reisverslag uit Epe, Nederland van Martin en José AALDERING - WaarBenJij.nu 17 december 2011 Epe - Reisverslag uit Epe, Nederland van Martin en José AALDERING - WaarBenJij.nu

17 december 2011 Epe

Door: joseaaldering

Blijf op de hoogte en volg Martin en José

17 December 2011 | Nederland, Epe

17 december.
Nog twee weken voordat we vertrekken.
De auto staat momenteel in de werkplaats voor de allerlaatste controle, en we hopen over een paar dagen een paar korte ritten te rijden.
Vooral belangrijk om te kijken hoe we de bagage gaan indelen, en voor mij heel belangrijk, wat er mee mag aan bagage.
Eerst komt het gereedschap de onderdelen, reservewielen, en dan heb je wat overlevingspakketten, slaapzakken, een tent etc. en als laatste een weekendtas met je kleding, en ook een toilettas.
Een geluk is, dat Marianne voor ons een paar kledingsetjes meeneemt naar Kaapstad, zodat we daar ons in een verschoning kunnen hijsen.
Zoals gewoonlijk komen veel zaken op het allerlaatst. En kom je toch weer tijd tekort. Graag had ik wat rijervaring willen opdoen met deze auto. Het stuurt toch anders dan een moderne auto met automaat.
En in veel landen wordt links gereden. Maar dat went snel.

Wordt vervolgd. José

• 20 December 2011 - 17:01

Fons Aaldering:

Ik wens jullie, uiteraad mede namens mijn betere helft, een goede en veilige reis door Afrika. Ook wensen we jullie een beetje veel mazzel met het materieel en tenslotte heel veel plezier !
    Wij zetten een flesje Aaldering Chardonnay koud in Kaapstad.
    Groet, Fons

• 23 December 2011 - 13:04

Annemieke:

lieve jose en martin, veel plezier op jullie nieuwe avontuur!!
    een hele klus om zo weinig mee te mogen nemen...maar intussen natuurlijk al heel wat ervaring op dat gebied!
    doe voorzichtig, hoop dat de auto jullie trouw blijft en ga vooral genieten.
    ik blijf jullie volgen.
    liefs, annemieke

• 14 Januari 2012 - 16:54

Lineke Van Beek:

Hoorde van Marianne dat ik jullie kan volgen, ontzettend leuk.
    hart.groet en succes