7 januari 2012 Alexandrie - Reisverslag uit Alexandrië, Egypte van Martin en José AALDERING - WaarBenJij.nu 7 januari 2012 Alexandrie - Reisverslag uit Alexandrië, Egypte van Martin en José AALDERING - WaarBenJij.nu

7 januari 2012 Alexandrie

Door: joseaaldering

Blijf op de hoogte en volg Martin en José

07 Januari 2012 | Egypte, Alexandrië

7 Januari.

We zitten nog steeds aan boord van de Bleu Star en wachten tot het 8 Januari wordt. Wilde verhalen over diverse reizen doen de ronde. Het slot van het portier doet moeilijk en er is een plaat onder de auto die lawaai maakt maar verder geen al te groot malheur.
De Australiër met de vooroorlogse auto laat weten dat hij vanaf Kaapstad weer terugrijd naar Nairobi om nog wat rond te kijken en parken te bezoeken. De halve afstand terug met een open Vauxhall hoe bedenk je het.
Maar hij moet opschieten want op 6 April gaat hij met zijn vrouw een reisje maken van 4 weken door zijn eigen land. Hij is van mening dat het een rotleven is maar iemand moet het doen………
De jongelui op de eerste plaats zijn 2 Engelsen die zonder veel emoties rijden en dit volgens ons als beroep uitoefenen. Renger Gulliker en Pim 't Hart staan 4e met een standaard BMW en dat is eigenlijk een veel grotere prestatie. Pim heeft verstand van elektronica en kan Jose precies uitleggen wat allemaal mogelijk is met GPS en andere spullen. Dat is ook nodig omdat we nu helemaal geen Terratrip meer hebben.

Martin