12 januari 2012 Soedan - Reisverslag uit Al Qadarif, Soedan van Martin en José AALDERING - WaarBenJij.nu 12 januari 2012 Soedan - Reisverslag uit Al Qadarif, Soedan van Martin en José AALDERING - WaarBenJij.nu

12 januari 2012 Soedan

Door: joseaaldering

Blijf op de hoogte en volg Martin en José

12 Januari 2012 | Soedan, Al Qadarif

12 januari.
Geland met de Ferry in de plaats Suakin, in Soedan.
Blij om weer van boord te mogen, en gaan in de rij voor de nodige papieren bij de douane.
Er wordt veel genoteerd, en alles wordt nog eens over gedaan, maar dat is nog niet genoeg, en men begint nog weer eens van alles te noteren. Nummer van auto's, ect.  Wat ze er mee doen, vraag ik me af. Na uren in de rij, zijn we gewoon gestart, en weggereden.
Een rit van 700 km.  door Soedan.
Net voor middernacht bij ons hotel aangekomen, gaan snel slapen, want morgen gaan we richting Ethiopië

• 12 Januari 2012 - 22:33

Willem En Marjan:

Dank voor de stipte berichtgeving.
    Goed te lezen dat de vaart er nog goed inzit. Voorlopig zijn jullie al in het voor de meesten onder ons totaal onbekende Saoedie en Soedan geweest.
    Blijf genieten en ik zal de aanbiedingfolder van Kwikfit in de gaten houden als ze weer goede aanbieding voor volle gereedschapskist hebben.
    Hou hem op de weg, groetjes

W&M

• 13 Januari 2012 - 08:24

Eric Kettelarij:

Wat een avontuur en wat leuk om jullie reisverslagen te lezen ! Heel veel succes en ik hoop dat jullie zonder al te veel tegenslagen veilig en gezond op de eindbestemming aankomen!
    Goede reis, geniet en hou de Volvo heel!!

• 13 Januari 2012 - 10:00

Tom En Rosalie :

leuk jullie te volgen. Kijken ook geregeld op het tracking volgsysteem en kunnen jullie dan bijna echt zien rijden. Wat een avontuur. Vol houden zo, en hou alles heel. Veel plezier en groeten,
    Tom en Rosalie

• 13 Januari 2012 - 13:24

Jan En Cisca:

Op de kaart te zien zijn jullie over de helft van het traject en de auto doet het nog steeds. Een prestatie gezien de vorige reizen.
    Het moeilijkste, maar ook wellicht het mooiste deel ligt voor jullie. Zet 'm op!
    Groeten uit het bos
    Jan en Cisca