13 januari 2012 Ethiopie - Reisverslag uit Addis Abeba, Ethiopië van Martin en José AALDERING - WaarBenJij.nu 13 januari 2012 Ethiopie - Reisverslag uit Addis Abeba, Ethiopië van Martin en José AALDERING - WaarBenJij.nu

13 januari 2012 Ethiopie

Door: joseaaldering

Blijf op de hoogte en volg Martin en José

13 Januari 2012 | Ethiopië, Addis Abeba

Vandaag hebben we genoten van de bevolking van dit land.Overal werden we onthaald en toegezwaaid.
Een feest voor de bevolking en voor ons.
Verbazend snel werden we door de douane geloodst, met moderne apparatuur, zonder oeverloos allerlei nummer te noteren, om die vervolgens in een kast te gooien.
Dan het landschap, prachtige wegen, en groen en bergachtig met wat kleinschalige landbouw.Daarnaast heel veel veekuddes, vooral langs de wegen. De bevolking is arm, maar wel gelukkig.
Mijn djebba heeft een andere eigenares uit Soedan. Ze kwam aan de grens, om me nogmaals te bedanken.
Morgen gaan we verder naar Abbis Abaha.
Liefs, Jose

• 13 Januari 2012 - 18:25

Margit Brunet :

Leuk om de verslagen te lezen. Wat een diversiteit aan landen en bevolking hebben jullie al in zo'n korte periode meegemaakt! Kom veilig en gezond weer terug...

Liefs Pim en Margit

• 13 Januari 2012 - 18:39

Annelies:

Hallo Jose en Martin,

Ik volg jullie dagelijks! Leuke verhalen.....Het gaat goed he? Veel succes verder .....

Gr. Annelies (woensdagavondgroep Ben Aa)

• 13 Januari 2012 - 19:50

Leonora En Bertus:

Hallo luitjes, nou jullie vliegen door alle landen heen alsof het niets is het klingt fantastisch maar het zal ook zwaar wezen als steeds laat op bestemming aankomt nog wat wil eten en weinig slaap neem ik aan maar jullie zij al een heel eind op weg zonder al te veel narigheid. ga zo door!!! zit nu met de koffie en wat lekkers de voice of holland te kijken wel wat anders maar wel leuk. bertus heeft nieuwjaars borrel/eten met gulf hier alles oke. kids te logeren gehad en willen dit weekend weer. nou aaldering team ga zo door voorzichtig hoor! tot schrijfs, groetje en liefs van leonora en ook van bertus.

• 13 Januari 2012 - 19:58

Leni En Ook Theo:

Jose & Martin,
    elke keer lees ik jullie reisverslagen.
    Soms krijg ik er drie op een dag!!
    (Trage computer, misschien!!!!?)
    Groot respect voor jullie moed en uithoudingsvermogen. Laat naar bed en de andere dag weer 700km. voor de kiezen. Met alle ups en downs.
    Heel goed van jullie!! Een voorbeeld voor de 60+. Onze slogan: loat goan en deurgoan kan ook voor jullie gelden. Nog enig Hollands nieuws: Hier begint het nu pas, na veel regen en storm, ietwat te winteren. En veel eurolanden zitten nog steeds in de misere. Veel stakingen omdat het wat minder moet!! Maar daar hebben jullie nog geen last van!! En.... in Etheopie is de bevolking arm, maar wel gelukkig........
    Jose & Martin, ik wens jullie voor de resterende rallyperiode veel zon, gezondheid en rijplezier.
    Liefs, Leni

• 14 Januari 2012 - 10:35

Vera,bas,luuk,ties:

Genieten! Wat een goed nieuws. Nog 4 nachtjes slapen en dan zijn we ook in Afrika. De jongens hebben een liedje gemaakt: 'Suid-Aflikaa, Suid-Aflikaa, wij gaan naar Suid-Aflikaaa!' We hebben er zoveel zin in. Badkamer uitgezocht en aannemer en schilder zijn klaar om half februari aan de slag te gaan. Dus wij gaan relaxed op vakantie. De vlucht van 10.00 tot 22.30 wordt even spannend. 'Doppeltje kuikelen en met vliegtuigjes vliegen in het gangpad, stewardessen helpen met serveren en ipad spelletjes spelen en het komt wel goed. Veel plezier, rij rustig en gezellig samen en tot over 2 weken!

• 14 Januari 2012 - 10:57

Claudia:

Wat een spannende verhalen steeds!! Heel veel plezier, groetjes Claudia

• 14 Januari 2012 - 11:00

Claudia:

Ps hebben jullie een paar foto's?

• 14 Januari 2012 - 20:29

Tineke:

Dag lieve mensen,

Geweldig dat we op deze manier zo mee kunnen genieten. Wat staan jullie samen stralend op de foto!!

Eerder deze week heb ik ook geprobeerd te reageren, helaas ging er iets mis.

Groetjes, Hans en Tineke.

• 18 Januari 2012 - 12:30

Johan En Hennie:

We missen al een paar dagen jullie reisverslagen, waar we erg van genoten.
    No connect??
    Hoop dat alles goed gaat en dat jullie snel weer on-line zijn.
    groeten Johan en Hennie