14 oktober 2012 - Reisverslag uit Rockhampton, Australië van Martin en José AALDERING - WaarBenJij.nu 14 oktober 2012 - Reisverslag uit Rockhampton, Australië van Martin en José AALDERING - WaarBenJij.nu

14 oktober 2012

Door: Jose

Blijf op de hoogte en volg Martin en José

15 Oktober 2012 | Australië, Rockhampton

14 oktober 2012

Rockhamton naar Whitesunday Islands.

We zijn behoorlijk verrast gisteravond met een rodeo show
De EHBO heeft het druk gehad met alle verwondingen, en gekwetste zielen.
Het is een compleet circus, die goed opgezet is, met een competitie voor man en paard.
We zaten op de eerste rij, en kregen uitleg over dit evenement, en natuurlijk veel eten.

Vandaag hebben we een makkie, want we rijden gewoon de Bruce Highway af,
en kunnen in het stadje Mackay rustig lunchen.
De grote jongens zijn vanmorgen al heel vroeg vertrokken om een grote loupe te maken door een ruig gebied, waar na later blijkt de meeste problemen hebben gehad met omgevallen bomen, en veel water.
We worden om 16.00 uur verwacht om aan boord te gaan van een jacht met de naam Hayman.
Deze brengt ons dus naar een van de eilanden voor de kust van Australië, genaamd Hayman.
We zijn beland in Great Barrières Reef Marine Park,
en bestaat uit 74 eilanden, waarvan maar een aantal bewoond.
Hier is van alles te doen, maar we houden het rustig, en genieten van de natuur.

• 15 Oktober 2012 - 08:24

Marleen:

Hallo José en Martin,
    Het is weer erg leuk om jullie reisverslagen te lezen en zeker ook de ontspannen sfeer die er in zit. Super om nu een rally te doen waar er tijd is om ook van de omgeving te kunnen genieten. Wij hebben zelf erg mooie herinneringen aan Australië. Good luck veel plezier en ook veel groeten aan Els en Do.
    lieve groeten,
    Jan en Marleen.

• 16 Oktober 2012 - 09:00

Ellen:

Ha Jose en Martin,

Wat leuk om jullie avonturen te lezen! Lijkt een hele mooie rally en in gedachten rijden we mee.
    Veel plezier nog een heel veel groeten ook voor Do en Els.

Veel liefs,

Willem en Ellen