29 december 2011 Slaap lekker (kort) - Reisverslag uit Epe, Nederland van Martin en José AALDERING - WaarBenJij.nu 29 december 2011 Slaap lekker (kort) - Reisverslag uit Epe, Nederland van Martin en José AALDERING - WaarBenJij.nu

29 december 2011 Slaap lekker (kort)

Door: joseaaldering

Blijf op de hoogte en volg Martin en José

29 December 2011 | Nederland, Epe

29 december, de dag van vertrek, beter nog de nacht van vertrek. Gisteren nog snel even naar Jos Moorman van Moto-classic in Lobith. Jos heeft samen met zijn maatje Cas de laatste 2 weken alleen maar gedroomd en gewerkt om alle onderdelen op de juiste manier te monteren en te vervangen. Een auto prepareren voor een dergelijke rally is toch iets anders dan een oude auto in elkaar sleutelen. Elk reserve onderdeel is gemonteerd en vervolgens zorgvuldig gedemonteerd en ingepakt. We weten nu precies waar iets ligt en dat voelt goed. Enfin, de veren waren niet sterk genoeg, andere veren, deze waren nog minder, oude veren met een versterking,nu is het goed. De auto rijdt als nooit te voren en alles zit er in, hopelijk!!!!
Waarom gaat het altijd zo?? Altijd op het laatste moment nog zaken veranderen, verbeteren,aanpassen. Misschien is het onzekerheid over de afloop, je wilt toch tot het einde kunnen rijden. Of wordt ik te oud voor deze flauwekul? Wie het weet mag het zeggen.
Je slaapt slecht omdat elk onderdeel naast je bed staat met de vraag: ben ik goed genoeg, moet ik wel mee,ben ik niet te zwaar?
Jose heeft de zorgen vertaald naar een militaire operatie vol orde en tucht. Alles is geteld en ligt op de juiste plek. We zijn vast wel iets vergeten maar we gaan toch richting Brooklands.
Wij wensen jullie een fijne jaarwisseling en een goed begin van een beter jaar.

Martin&Jose Aaldering

• 29 December 2011 - 09:15

Vera:

Veel plezier. Geniet ervan.

In die 14.000 km gebeurt er vast wel het een en ander wat jullie niet hebben voorzien. En denk je: 'waar ben ik aan begonnen, dit is helemaal niet leuk!' Dat is toch juist de lol en uitdaging?!
    En je bent nooit te oud voor gekke dingen. Wij zijn hartstikke trots dat jullie dit doen.

dikke kussen Bas en Veer, en een grote knuffel van Luuk en Ties.
    We zien jullie 29 jan. in CapeTown!

• 29 December 2011 - 21:28

Mars :

Lieve pap en mam,

We denken aan jullie en zijn heel jaloers op zulke mooie reizen. Na het lezen van het stukje over de openende portieren in het geval van een conflict tussen bestuurder en navigator moest ik wel even glimlachen. Ik wens jullie veel succes hierbij in de Afrikaanse jungle met wilde dieren :)

Heel veel liefs van Em en Mars

• 31 December 2011 - 12:50

Inez:

Veel succes en geniet met volle teugen..! Guten Rutsch ins Neue! Heel leuk om jullie te kunnen volgen!

• 31 Januari 2012 - 12:27

Jos En Frouke:

Diepe bewondering voor mens en machine!! Wat zullen jullie trots en blij zijn dat je zover gekomen bent. Proficiat. Zou er maar een hele lange vakantie achter aanplakken, zeer verdiend. Weet nog een leuk stekje in de buurt van kaapstad. Weliswaar jammer van het bridgeniveau dat gierend gedaald is. Lfs Jos en Frouke