31 december 2011 Londen - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Martin en José AALDERING - WaarBenJij.nu 31 december 2011 Londen - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Martin en José AALDERING - WaarBenJij.nu

31 december 2011 Londen

Door: joseaaldering

Blijf op de hoogte en volg Martin en José

31 December 2011 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Gisteren hebben we de nodige instructies doorlopen
De Engelsen doen dit weer ietsje anders en gaan ervan uit dat iedereen ze direct begrijpt. Grote vraagtekens maar uiteindelijk zal het wel lukken. In de avond een soort test waarbij je met slecht weer, mist en slecht zicht over smalle weggetjes moet razen om op tijd bij de volgende controle te zijn. Gelukkig ging dit goed dus dat geef zelfvertrouwen aan de navigator .
Vandaag de nodige nieuwkomers begroet. Er rijdt zelfs een Vauxhall mee van voor de oorlog. Vader en zoon uit Australie overgekomen en al bijna een maand in Engeland voor de nodige voorbereidingen.
De vader heet Max en alles aan de man laat zien dat hij lijdt aan de niet meer zo bijzondere ziekte ADHD Als het goed gaat met de auto wil hij ook weer terugrijden naar London, hoe gek moet je zijn? . Afwachten!!!!!
De groep wordt groter en er zijn toch wel bijzonder vogels bij maar hierover later.
De laatste kleine zaken inkopen bij Tesco om de hoek en wachten op het startsein morgen.

Martin Aaldering

• 31 December 2011 - 14:38

Fons Aaldering:

Ik weet niet hoe jullie de ouwejaarsavond doorbrengen en of er ook oliebollen in die voedselpakketten zitten, maar vanuit een regenachtig Blokzijl wensen we jullie een gezellige jaarwisseling en voor de eerste 4 weken in 2012 veel veiligheid.

MA$$UL in de rest van 2012 !!

Marianne & Fons

• 31 December 2011 - 15:08

Willem En Marjan:

Lieve mensen,

Allereerst hartelijk dank voor de leuke berichten. Zo te merken hebben jullie het naar je zin.
    Hoezo gek zijn om niet terug te rijden? Daar draait Martin toch zijn hand niet voor om!
    Over acht uur is 2012 net begonnen, we wensen jullie zo meteen een sprankelende jaarwisseling en voor 2012 houd dat ding op de weg, oftewel "rijwel" en verder al het goeds.
    W&M
    PS Ik zag jullie om even voor achten donderdag vertrekken. Mijn zwaaien werd helaas niet opgemerkt. ik was bezig met oud papier ca. W.

• 31 December 2011 - 15:37

Gerard En Annemieke:

we zullen Joep en Freek voor jullie opnemen.
    Goeie start morgen!!

• 01 Januari 2012 - 12:20

Schilderclub Ben Aa:

Dag Jose en Martin,

Nog dankjewel Jose voor de Nieuwjaarsgroet. En via deze site kunnen we jullie mooi volgen. De oudejaarsborrel bij Ben Aa was weer reuzegezellig Jose. Jammer dat je er niet bij kon zijn. We wensen jullie twee een hele goede reis toe en doe voorzichtig. Geniet ervan !
    We zullen jullie volgen op deze site.

Veel liefs, woensdagavond schilderclub Ben Aa

• 01 Januari 2012 - 19:20

Tonny Freriks:

José en Martin,
    Erg leuke berichtjes!!
    Ik wens jullie veel succes, en veel plezier!
    Groetjes.

• 02 Januari 2012 - 17:59

Mark Overgoor:

Heel fijne rally toegewenst, veel plezier en geniet ervan !!!
    p.s. let them eat your dust...!!
    gr mark

• 02 Januari 2012 - 19:55

Henk En Joan:

Hi mensen heel veel succes en heel houden die auto.